De Haarzaak

geschillencommissie

Wij zijn als professioneel haarwerker lid van ANKO | Sectie Haarwerken en daarmee ook automatisch aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken (SGC) in Den Haag. Heeft u een klacht, maar komt u er niet uit met ons? Uw haarwerkspecialiste is aangesloten bij De Geschillencommissie. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd  zijn.

Bent u ontevreden over uw behandeling?  Dan horen wij dat uiteraard graag zo snel mogelijk. Schroomt u niet om meteen met ons contact op te nemen. Wij zorgen er voor dat wij uw probleem z.s.m. verhelpen en oplossen. Veelal kosteloos, afhankelijk van de aard van het probleem en eventuele garantie. Mocht u het gevoel hebben dat wij er niet alles eraan doen om u te helpen, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht neer te leggen bij de Geschillencommissie.

De Geschillencommissie vraagt u vooraf wel eerst of u uw klacht schriftelijk bij ons hebt ingediend en een termijn hebt genoemd om tot een oplossing te komen. Komt u er niet uit met ons dan kunt u dus de hulp inroepen van de Geschillencommissie. U kunt dan uw klacht aanmelden via www.degeschillencommissie.nl Kijk op deze site eerst in het uitsprakenregister, daar ziet u welke uitspraken zijn gedaan in een geschil als dat van u en of het dus zinvol is om het in te dienen. Voor de behandeling van een klacht betaalt u een financiële bijdrage van €50,-. Zodra het bedrag is overgemaakt wordt uw klacht door de Geschillencommissie in behandeling genomen.